Soooool o träning.

Idag har det varit en riktigt bra dag! Vaknade av att solen sken in genom fönstret, underbart! Tog mej en promenad bort till Erland o William. Satta oss på filtar i gräset och fikade och hade allmänt mysigt! Läste skvaller o busade med William. Traskade sedan hem för att snabbt byta om till träningskläder och mötte upp Carro för ett träningspass på Sportlife. Va riktigt skönt trotts att jag inte gillar att vara i gymmet, men jag stog på en crosstrainer hela tiden så de funkade. Imorrn blir de ännu ett pass där om jag inte cyklar upp för en löprunda på skidstugan!
På kvällen blir mys med min finaste, stunderna tillsammans med honom är dom bästa. Känns som jag blir mer förälskad i honom för varje dag som går! Jag är lyckligt lottad <3


På Lördag blir det årets första grillning på Katrinedal, ska bli riktigt mys. Erland med familj ska kanske opckså haka på upp så kan bli riktigt roligt! Rockband lär spelas också så jag tror detta kan bli en riktigt mysig helj.


Nu är Tom o handlar inför middagen som väntar, pastagratäng står på matsedeln idag. Nu ska jag umgås med Jerry Springer en timma till!
By the way, får ingen ordning på bloggen så ni får ta den som den är just nu! : ) Peace Out.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Jag ska hjälpa dig med bloggen, bara att säga till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback