Sjuk dröm..

Inatt sov jag verkligen inte alls bra, vaknade titt som tätt. Minns att jag drömde att en hylla i vardagsrummet föll ner rakt i på Zigge och att han dog! Vaknade med ett ryck o fick se att Zigge självklart låg i Datastolen som vanligt o sov! Phu : ) Sjuk dröm!

Blev iaf en underbart skön morgonpromenad med Frida i morse, men inget gym men de spelar ingen roll. Tar passet imorrn på morgonen innan det är dax att plugga. Aja nu blir det iaf Överby med coolaste brudarna Frida o Amelie, de blir rock!


Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Nu gillar jag din blogg mer än min! Haha.



Inge kul med såna drömmar heller!! Fy!

Postat av: Therese

Jaa min e inte dåligt fin nu hurre : ) Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback