Plugg plugg plugg

Har grävt ner mej ordentligt i min tenta i Välfärdsstaten denna veckan! Suttit över 17 timmar med den sammanlagt men nu tror jag att den är klar. Hoppas jag. Phu. Den tillhör nog de saker som rä de tråkigaste jag någonsin gjort. Politik är inte min starka sida om man säjjer så.

I morse blev det en liten promenad i solen med Marie, satte oss i solen och drog en catch up också har inte setts på länge. Imorrn blir det solning och en trip till Överby med henne också! Ska bli riktigt trevligt. Måste hitta present till Tom som fyller år i maj. Men har rätt bra koll på vad jag tänkt köpa.

E prat om grillning ute på Botered med mupparna i heljen också, får se vilken dag det blir men vädret ser iaf ut att vara på vår sida! En kväll blir mys med Tom också, vin, räkor och kärlek får det bli <3 Underbart.
Sågs inte alls mycket i heljen som var så det får vi ta igen nu!
Nu ska jag sortera tvätten o sen kila ner o starta några maskiner. Ska kolla igenom tentan också o skicka in den så jag är av med den!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback