Ingen sömn..

Har knappt fått någon sömn alls inatt, magen har krampat till och från hela tiden! Brukar i vanliga fall inte känna av när jag har min mens men nu är jag helt utslagen. Magen krampar och värker så jag blir galen, ligger i fosterställning o pinas. Uscha.
Skulle egentligen till skolan och färdigställa ett litet grupparbete men kommer inte upp ur sängen. Har skickat anteckningarna jag gjort på mina kapitel så jag bidrar med något. Gillar verkligen inte att missa grupptillfällena med arbetena!
Tur man har en bra grupp, man kan ju alltid bli sjuk o vara borta o missa lite ibland det händer alla.

Ingen dålig vändning Tre Kronor gjorde igår i matchen mot USA. Herre, låg under med 2-5 in i halva tredje perioden o vände till 5-5 och 2 minuter in i förlängningen görvi mål! Härlig vinnst. Match mot Ryssland idag kl 16, kan bli en ruskigt bra match det också.

Nu ska jag nog sätta på en film och hoppas på nån timmas sömn så jag kan bli människa igen.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback