I feel good.

Blev ingen grillning i Lördags. Jag o Älsk tog oss en tur på Mc:n i den fina vädret och på kvällen hyrde vi film och åt god mat! Va riktigt skönt att bara ta de lugnt.
Igår va Frida här hela dagen o kvällen. Vi solade, åkte till siba och på kvällen blev det Thai mat och en film, Poor boys game riktigt bra!


I morse spenderade jag nån timma på gymet, passade på att sola efter passet också. Har just käkat lunch och nu ska jag snart kolla på Rock of love. Ikväll blir det bara chill med Tom efter hans träningspass. Imorrn e det en morgonpromenad med Frida innan det blir ett pass på gymet, mami skulle följa med o träna också. På eftermiddagen blir det Siba med Frida, måste hitta lite sommarkläder och sen hemmafruarna mys i soffan! Så morgondagen är fullbokad med massa skoj! Härligt.


Har ett par kapitel som ska läsas inför en uppgift i skolan med gruppen på torsdag, men det skjuter jag på tills på onsdag som det ser ut nu! : )


Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback