Grillning med mupparna!

Blev en impulskväll med mupparna på berget igår. Vi åkte o handlade massa grillmat o annan gotta och begav oss som skogsmullar upp till berget till ett vindskydd.
Gick o ledade ved och massa pinnar för att kunna göra en fin stor brasa, gick kalas. Kände att jag inte var i min rätta miljö men jag gjorde så gott jag kunde, haha! : )

Efter maten kom sågen fram, herre! De va så jävla roooligt! Haha. Talang 2010 får se upp på akrobatkonster också. Anders och Igestrand e inte o leka med : )

När vi skulle gå till bilarna va de verkligen svart, såg ingenting men som tur va så hade jag lampa på min mobil så vi kunde se lite iaf när vi gick i skogen! Va en hur lyckad kväll som helst, så den ska klart göras om snart. I sommar blir de med övernattning också. Mys!


Nu ska jag strax iväg o handla inför kvällen. Blir grillning på Katrinedal, kul att Erland med familj ska med också! Så blir de lite kallt vin o cider i solen till maten. Kommer bli mys. Tråkigt bara att min prins inte ska vara med hela kvällen <3 Men jag överlever! ; )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback