Första April.

Herre vad tiden springer förbi, redan April men jag klagar inte allt närmre till sommaren : )
I söndags va jag och Tom på IKEA fick köpt oss en hel del. 2 nya sängbord, lampor till sängborden, stor spegel till hallen och en ny vardagsrumms matta!
Vi blev hur nöjda som helst med inredningen, har fått så otroligt fint här hemma! På kvällen åkte vi med Jerry o lira innebandy i Trollhättan i 2 timmar.

Har annars inte hänt allt för mycke, denna veckan har bestått av plugg mestadels. Har en tenta som ska göras på tid på fredag visserligen är den hemmifrån men känner mej inte så förberedd. Men 2 från basgruppen kommer hit så vi ska sitta tillsammans, måste ju underlätta en del iaf. Sen har jag en samtalsträningsuppgift som jag inte ser fram emot att göra, usch känner mej så stressad men har samtidigt ingen motivation för tillfället.

Jag hoppas innerligt att jag kommer få¨ett bra jobb som jag trivs med när jag fått min utbildning. Vill inte stå o trampa på samma ställe hela livet. Känns som jag inte kommit nån vart alls. Men antar att man har de men ändå. Hoppas att jag ska kunna vara helt frisk nästa vecka så jag kan ta tag i träningen på allvar igen, då vet jag att jag kommer må bättre på alla plan.

Längtar tills Lördagens festligheter, va allt för längesen jag festade nu!  Ska försöka läsa ett par sidor till i boken inför fredag, sen blir de att hejja fram Färjestad! Ta hand om er!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lina

Hej

nej jag vill inte heller ha någon mer snö... haha

är det någon som vill det ??? hehe :)

hoppas allt är bra annars.

Postat av: veronika

Vad är det för utbilning du är på väg at skaffa dig??

Postat av: Therese

Läser Psykiatrisk omvårdnads programmet på högskolan : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback