Försöker läsa..

Uscha sitter och verkligen kämpar med att läsa Empowerment boken men den är såå tråkig och inte den lättaste att förstå heller för den delen! Urk. Och måste verkligen läsa mina kapitel och göra anteckningar så vi kan slutföra uppgiften i skolan imorrn.

Gårdagen var hur bra som helst. Umgicks med Frida från morgon till kväll. Va på Överby och letade sommarkläder, hittade en kjol som jag köpte, det är en bra början! Haha. Men måste ut o leta mer kläder för går ju inte att ha 3 olika outfits i sommar bara. Phu. Att det ska vara så svårt att hitta kläder man trivs i! Jag hittar alltid något som är fel med allt jag provar i princip. Aja det löser sej nog som allt annat. Försöker komma på en present till kan jag köpa till Tom också, har köpt en hittills men vill hitta något mer, svårt det dära med att komma på vad man vill ge honom. <3

Planer inför heljen har börjat smidas, blir nog lite kalas på fredagkväll. Pratar på grillning, kubb och lite alkoholintag. Kan bli en riktigt lyckad kväll om vädret e på vår sida vill säjja. Det återstår att se, ska höras med grabbarna senare. Förra årets Valborg var hur lyckad som helst, brändboll och massa skoj på Restad Gård. Man vill ju komma upp i den nivån i år igen! : ) Näh om jag ska ta o bege mej till soffan och avsluta mitt första kapitel i boken.


Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback