14 April

Då va Påskheljen och dess ledighet över för detta året. Har vart en riktigt mysig o bra Påsk. Älsk drog på sej feber så han va sjuk o hemma från jobbet onsdag o torsdag så det blev nästan en hel vecka med honom hemma! INte ofta det händer!  Vi låg o tittade på film o Tv i sängen hela de två dagarna, hur mysigt som helst.
På Påskafton var vi ute på Onsjö med min familj. Åt god mat, spelade kubb, dart och drack vin. Var supertrevligt. Söndagskvällen spenderade vi hos Toms mamma.

Igår lagade Tom min favorit rätt, en jätte god curry kyckling, ris och jordnötssås! Hur gått som helst. Vi passade också på att gå o hyra en film. Va flera år sedan vi hyrde film, men det blir helt klart en annan känsla när man går till videobutiken och hyr en! : )
Jag börjar få lite små panik över alla yppgifter och tentor som ska göras innan månaden är slut! Är helt plötsligt hur mycke som helst. Uscha. Måste ta mej i kragen och få tillbaka min motivation som jag tappat!

Ikväll blir det lite innebandylir i fregatten med ett trevligt gäng, ska bli gott o hålla i klubban lite. : ) Imorrn kör jag igång på Sportlife igen också! Träningen gör verkligen så hela jag mår bra!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Ja det är så mysigt att gå och hyra film! Annars laddar man ju bara ner men det är inte alls samma sak! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback