7 September

Har varit en vecka full med skola, träning och stress. Känner att jag knappt hunnit med i farten. Har inte haft en minut över till mej själv.
Igår va de träningsmatch, loosade men vi spelade bra om man tänker på va lite vi kunnat träna på våra uppspel och spelsystem. Jag är nöjd med min insatts och mitt spel. Fungerar hur bra som helst att spela med Sandra.  Men tyvärr spelade vi med 3 backar så vi fick rotera, men det är väl nyttigt men blev lite för rörigt. Kul att man fick extra beröm i matchreferatet också! : ) Efter matchen blev de piratkalas för Selma. Kvällen blev ett enda stort kaos. Tack Frida och Em för att ni finns, utan er hade jag gått under. Jag och Frida lagade mat och kollade på film. Ägnade oss helt enkelt åt oss själva och de behövdes. Hur skulle ens värld se ut utan alla fina vänner som finns där när man än behöver dom?! Ni blir väckta av mina telefonsamtal mitt i natten, men ni orkar alltid med mej. Ni är guld värda mina fina hjärtan. <3 Syster är hur betydelsefull som helst. Älskar er så otroligt mycket.
Kommande vecka kommer bli full med skolarbeten. Ska utföra en fältsttudie med basgruppen och börja med min hemtenta som är hur stor och omfattande som helst. Träning ska självklart hinnas med också såklart!

Jag snusar mer än vanligt, tror aldrig jag snusat så här mcyket som jag gjort de senaste 2 veckorna. Jag som skulle sluta! Men mitt i allt kaos är snusen det bästa tyvärr. Nu ska jag ägna mej åt mej själv, sitta i soffan och tänka på hur bra jag faktiskt är. Att jag förtjänar bättre än det jag får just nu. Jag måste hitta mej själv någonstans i allt detta kaos och jag vet att jag är starkare än så här. Ikväll kan det gå hur som helst...

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback