30 September

Vart en bra dag rakt igenom faktiskt. Började dagen med en lång och tuff dag i skolan. Hade examinationsseminarium hela dagen. Men vi lyckades riktigt bra med våran redovisning och budskapet gick fram Handledaren tyckte att vi gjorde de galant och hade gått in i detalj. Så de kändes bra.
Kvällen har jag tillbringat med de bästa tjejerna Frida och Em. Har spelat kort, kollat Idol och Hemmafruarna. Vart hur mysigt som helst. Inte ofta vi har "våra" kvällar längre, vi har så mycket för oss hela tiden så vi får verkligen pussla för att hinna ses. Nu ser det ut som vi kommer ha en helmysig lång kväll på torsdag också! Ser jag fram emot.

Im har jag sovmorgon, börjar inte skolan förrän kl 13 i Trollhättan. Ska ha HLR hela eftermiddagen, ska bli intressant och verkligen lärorikt. på kvällen är det träning som gäller självklart. Match på Lördag så nu när serien är igång är det bara tuffa tag som gäller! Skönt att känna att min sattsning gett resultat, och att man får så otroligt positiv respons. Känsn skönt. Känner att det mesta går i medvind för tillfället! Underbart på alla sätt o vis! <3
Nu ska jag göra mej en kopp te och mysa i soffan en stund innan det är dax att bädda ner sej och välkomna en ny dag med nya möjligheter : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback