3 September

Blev ingen skola för min del idag! Ellen och några andra skulle också stanna hemma så jag passade på att ta mej en sovmorgon jag med. Va ju ändå rätt onödigt för hela eftermiddagen har jag gjort innan eftersom jag läst på Hv en termin innan. Va hur skönt som helst att sova ut! Inte alls van att gå upp kl 7 på morgonen, men man kommer snabbt in i de ändå! Fick sötaste smsen igår också! Sötnos. <3
Har precis suttit o pluggat en stund. Sammaställt mitt case som ska redovisas im! Igår kändes de jädrigt rörigt men nu har jag koll på sakerna så känns lugnt. Skönt att slippa va nervös första redovisningen man ska ha inför nytt folk.
Ska snart bli hämtad av syster. Ska åka till Överby och shoppa. Måste hitta presenter till Syster o Selma sen har jag sett en kofta på Gina som jag vill köpa, får se hur den ser ut bara. Ska till HV och hämta ut böckerna som e bokade också. Sen blir de till att storhandla mat innan man ska stressa sej hem för att hinna få i sej mat innan de e dax att dra iväg på träning. Stadium ska komma och visa matrial och sen ska nog tränarna säjja ett par väl valda ord (hoppas jag)innan träningen.

Sitter o lyssnar på Kanye West - stronger o Timbaland - The way I are. Herregud sikka låtar och minnen de finns till dom! Lätt våra låtar tjejer. Almgatan o Sand säjjer jag bara! Haha. Behövs nog inte säjjas något mer! : D  Får nog ta svängen om mami också å hämta oriflame sakerna o lite vin så man har de hemma. E väldigt sugen på utgång snart, va längesen nu. Jag klarade mitt mål att vara utan alkohol en hel månad va inte dåligt! Bara svårt att tajma in. denna heljen blir de ingenting och nästa helj e de träningsläger. Aja det lär ju bli roligt när de väl blir i vilket fall! : ) Nu ska jag fixa mej lite innan det är dax att åka iväg.

Dagens låt: Takida - Score

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Timbaland :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback