29 September

Haft en hur bra helj som helst! Fredag som sagt var den mysigaste och absolut underbaraste kvällen på mycket länge. Allt var hur bra som helst.
Lördag började jag och Syster med att åka och kolla på Innebandy. Efter de va de snabbt hem o fixa iordning sej inför kvällen. Förfestade hos mej, ett riktigt härligt gäng brydar. Sen bar de av till TG. Tiden gick sjukt fort och vi hade så skoj. Köpte nattamat på torget och hamnade på en impulsiv och lång efterfest hos mej. Va en lyckad kväll. Fick mej en lång catch up med en barndomskompis som jag inte pratat med eller sett på många många år. Fick lite för mycket information än va jag behövde men dte kändes ändå roligt att höra på nått konstigt sätt : )
Söndag blev det chill, hade inte sovit på ett dygn och tänkte att de va lika bra att hålla sej vaken så  man sov stenhårt på natten. Blev en mysig kvällsmat med Älsk, och sen sängen tidigt!

Idag har de inte vart mycke på schemat, va iväg med mami och L-J i Thn. Fick köpt mej en ny sport top som jag verkligen var i stort behov av! Nu ska jag strax byta om och dra mej iväg på träning. Im är det dax att ha examinations seminarium i 2 timmar inför klassen! Gaah.

  

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pernilla

jaa tack för senast :D

Postat av: Therese

Tack själv.

Jäklar va skoj vi hade! : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback