24 september

Efter träningen igår blev jag helt chockad! Mängder i missade samtal o sms. Paniken steg och jag fick en klump i m agen. Dramatik på högsta nivå blev de. Tack tjejer för att ni kom och berättade. Känns otroligt bra att det var jag som stog högst på eran lista, att ni ville vara ärliga och raka mot mej. Att ni litade på allt jag sa och insåg vart sanningen kom ifrån. Det är så otroligt galet allting. långt ifrån ett friskt beteende. Jag blir mörkrädd..

I skolan går det av bara farten. Fått en ny student i våran basgrupp, fungerar mindre bra. Inte bidragit med något på våra två arbeten som äntligen blev klara idag. Känns jäkligt tråkigt att hon ska få glida med på en räkmacka. Ville knappt skriva med hennes namn när vi sände in arbetena! Men vi ska prata med handledaarna på tisdag om detta. Men så otroligt skönt att vara klar med grupptentan och examinationen, så nu kan jag vara helt ledig imorrn och fredag! Efterlängtat och välbehövt för mej vill jag lova! Så imorrn blir de till att åka och fylla på kylen som ekar av tomhet med mami. Och sen e de seriepremiär mot skövde borta. Så det är fullt ös im. Men fredag ska bli underbart lugn. Måste ju vila upp mej inför Lördag, då smäller de tjejer! : )
Näh ska byta om och åka iväg o träna, blir nog kontrakt skrivning idag också.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback