22 september

Gick upp 07:30 och började dagen kaotiskt med att upptäcka att mitt busskort låg i träningsväskan som va hemma hos mami. Så kunde inte ta mej till skolan. Det var lika bra att vakna till och sätta igång o sammanställa examinationsarbetet, kom en bra bit på vägen. Kände att jag ville göra något när resten av gruppen pluggade i skolan på grupptentan. Så jag trod mitt strå till stacken fast jag satt hemma. TRäffade syster istan och köpte present till mami som fyller år idag! Gick till banlken och fick m ej en ny internet dosa och passade även på att beställa ett nytt bankomatkort! Sen fastnade vi på en bänk i solen och blev sittande i nästan 2 timmar och bara pratade. Var underbart!
sen va de dax för lite kalasfika hos mami, efter de va det bara att stressa iväg för att hinna träna.
Träningen gick inte alls bra. Fy fan, så jäkla störande. Fick mej iaf ett snack med Kenth och det gjorde att det genast kändes bättre. : )
Nu har jag just avslutat ett bra samtal med Älsk för en gångs skull. Inte vart det bästa den senaste tiden om jag ska vara ärlig. Jag kämpar på och jag hoppas att det ger resultat denna gången. För denna situationen håller inte för någon av oss. Det finns dessutom så lite tid över, och den måste prioriteras väl. Vilket den inte alltid gör. Näh nu ska jag borsta tänderna och bädda ner mej, så jag e redo för en ny dag full med böcker och plugg. Natt.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback