2 September

Andra dagen avklarad i skolan och det har vart en toppen dag! Brjade dagen med en föreläsning om stress och sårbarhetsmodellen! Sen gick våran basgrupp och delar av Ellens grupp o luncha på Italia. Jäklar sikket skönt gäng, känns kalas bra. Strosade lite på stan sen fick vi gå tillbaka till skolan för att jobba klart med vårat case. Gick jätte bra, lite krångligt bara innan man har kommit in i arbetssättet men det är verkligen en hur bra modell som helt att jobba sig igenom. Den kommer jag verkligen träna in för man kommer verkligen ha användning för den i arbetslivet sen!
Imorrn ska vi vara i Trollhättan o ha föreläsning på förmiddagen sen ska vi va IT o bibliotek info på eftermiddagen. Så blir till att luncha på en Thai resturang im : ) Härligt.

Va och hämtade ut min paket med kläder från H&M nyss. Va bara två tröjjor jag skulle ha, resten va rena rama skiten! Så blir till att skicka tillbax de. Ska ta mej ut till Överby någon dag här o köpa present till Selma o syster. Ska försöka hitta mej nått i klädesväg till mej själv också. När man tappat 21kg finns de inte mycke kvar i garderoben som passar. Roligt men dyrt Haha. : ) Nya träningskläder är jag också i stort behov av. Aja. Ska iväg på ett spinning pass om en timma med Syster, skönt att röra på sej. Ikväll får vi se om jag får sällskap eller inte till kvällsmaten. Nu ska jag vika in all min tvätt innan de bär iväg till Trollhättan.

Dagens låt: Disturbed - Indestructible


  
Nya kläder och Selma med sina nya solglasögon : )



Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pernilla

vilken vass brud alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback