19 September

Just kommit hem från skolan. Phu. Va en riktigt seg dag idag, examinationsuppgiften är verkligen tuff. Men det som va mindre roligt va att motivationen i resten av gruppen va på botten idag.
Snart kommer Em, vi ska ha Greys anatomy maraton ikväll tänkte vi. Ska plöjja igenom säsong 3 och bara mösa i soffan Äntligen lite lugn och ro. Känns välbehövt för min del.
imorrn är det träningsmatch mot Wårgårda, inget annat än vinst som gäller. E ju andra mötet och de första vann dom. Taggade till tänderna e vi. Gjorde en snygg vurpa på onsdagsträningen. Phu den kunde kvittat. Uner våran simpla uppvärmning snubblar jag på mina egna fötter och glider näst intill 2 meter på knäna..Det värsta av allt va att hela herrlaget satt på läktaren! Bra Therese!
Så nu har jag ett stort sår/brännmärke på vänsterknät. Jag lyckas alltid på ett eller annat sätt. Nu ska jag ner och slänga in en maskin med tvätt innan Em kommer.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback