17 September

Hade Selma här över natten. Häntade henne på dagis kl 16, då tog vi oss en promenad ner till roddklubben. Gick på grusvägen vid vattnet och kastade sten så de lät "plopp". Haha! Handlade lite smått innan vi gick hem och åt en ganska sen middag. Till kvällen blev de Pippi på de sju haven och Emil i Lönneberga. Blev väckt av en pigg sak kvart i sju i morse. De va bara att gilla läget o sätta på Pippi igen innan de va dax att lämna henne på dagis kl 9.

Satt med min tenta mellan 9-15, blev nästan helt klar bara en fråga kvar som jag får kolla efter im på biblioteket. Ska träffas i Thn och börja med grupptentan, ska försöka ha den klar på tisdag så vi kan ägna oss åt våran examinationsuppgift sen. Den ska det även planeras en redovisning till. Ska lägga mej i soffan o sova lite innan det är dax att åka iväg och träna.
Väntar på att få ett telefonsamtal som jag behöver ha för att kunna slappna av. Detta är en enda ond cirkel som jag inte kan ta mej ur. Vill jag ens ta mej ur den? Åh fan jag vet inte. Allt är ju så bra men ändå inte. Jag är antingen i en djup dal eller på ett högt berg. Alltid..
Nu ska jag sova en stund, orkar inte va vaken mer. Tänker om vartannat hela tiden. Är det inte tentastress så är det det andra. Ork att vara mej just nu.

  

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pernilla

hihihi söta, men hon fick ju inte va med o fika idag dock. Visst är det kl 7 när man blir väckt som man tännker. "Guud vad skönt att jag inte har några egna" ;)

Postat av: Therese

Haha precis : D

Sovmorgon e lyx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback