16 September

Just kommit hem från skolan. Hade redovisning av våra fältstudier. Gick kalasbra! Grupperna som lyssnade på oss hade inget negativt att komma med så det kändes hur bra som helst! Så nu är det avklarat iaf.
Jag va gött pepp inför gårdagens träning, och för min del gick det hur bra som helst. Tråkigt bara att det dyker upp folk som knappt har hållt i en klubba innan och dessutom hade en hel mysko personlighet. Blev livrädd vissa stunder.
Jag och Sandra funkar hur bra som helst i försvar men när vi väl spelar upp bollen så kan anfallet inte göra någonting med bollen. Så blir mest försvarsspel när våran femma är inne och försök till bra uppspel. Den andra femman har sattsat på starkare framåt så det är väl bra upplägg från Kenths sida ändå.
Jag och Sandra har tagit på oss att coacha våra forwards lite nu. Så vi får se hur det går.
Ska snart gå o hämta min ögonsten på dagis. Hon ska sova här inatt : ) Ska ta oss en promenad och gå vid vattnet direkt efter dagis tänkte jag. Sen får vi handla lite smått innan det blir hem o leka med playdoo och kolla på Pippi : )
Jag mår otroligt bra idag by the way : D

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback