12 September

Igår va det plugg hela dagen. Träffade basgruppen i skolan kl 9 och började sammanställa intervjun. Tog lång tid och resultatet blev vi mer än nöjda med. Sen blev de en snabb ThaiLunch istan med tjejerna från gruppen. Efter lunchen va de bara till att gå hem och sätta sej med tentan! Pluggade fram till 17 tiden, helt slut va jag. Mängder i ord och sjukdomar som cirkulerade runt i hjärnan! Fick passa på att tvätta när det väl fanns en tid, inte haft tid över till att tvätta ens de senaste! Phu. Kvällen avslutades med att jag och Em kikade Top model och chillade i soffan. Underbart, det behövdes. Somnade som en stock innan 24 tiden : )

Borde plugga på min tenta nu egentligen men jag är helt slutkörd i hjärnan. Behöver lite distans från allt nån dag! Så på söndag blir det plugg igen. Vart ute och handlat precis, ska göra skaldjurspaj till kvällen. Blir film, mat och mys ikväll! Äntligen. Detta är precis vad jag behöver just nu.
Imorrn är det en heldag med innebandyn som gäller. Dagens upplägg är: Träningspass - Lunch - Träningsmatch - Dusch - Mat på Mama Mia - Bowling. Tror det kommer bli en helskön dag/kväll med hela gänget. Ser fram emot det! Nu ska jag lira lite guitar hero, har en känsla av att jag kommer bli utmanad ikväll och har inte spelat på ett jäkla tag! Jag vill ju inte loosa! : D

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback