Tisdag 21 oktober

Kunde inte sova inatt, phu. Låg i soffan o kollade på Greys anatomy halva natten. Gick till sängen när klockan började närma sej morgontimmarna, men kunde fortfarande inte sova. Galet. Fick några timmar innan jag fick åka med Mami o Selma till Thn för att hämta mina böcker.

Har fått gjort klart nästan hela uppgift 2. Ska finslipa och göra de sista imorrn så den kan skickas in. Tentan skicka jag in idag också. Skönt som attan att ha den ur världen. Hoppas man slipper nån kompletering bara. Vore hur skönt som helst. Ska ta tag i att plocka lite här hemma nu tänkte jag. Måste dra damsugaren ett varv också. Sen ska jag väl ta mej en dusch och göra mej iordning lite. Ser ut som jag vet inte vad! Haha. : ) Men man kan inte alltid vara på topp! Hoppas fasen jag kan träna im, men känns inte så just nu. Men håller alla tummar som finns!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback