Söndag 26 oktober

Va trött som jag vet inte vad i morse, även fast man fick en extra timmas sömn inatt. Hade samling till matchen kl 9 imorse. Självklart hade LInda missat att vrida tillbax klockan! Haha : ) Linda i ett nötskal! De värsta va att hon väckte mej! Haha. För´lorade matchen men de va kanske inte så oväntat, spelade ju mot Fröjered o de halka ur ettan förra säsongen. Så det är ju helt klart ett av de bästa lagen i serien. Men sista perioden höll vi tajt, spelade 1-1. Så den perioden va vi nöjda  med.

Kollade herr matchen eftetåt. älsk spelade riktigt bra, så jädra skönt. Hoppas de går att lösa med byte av klubb för honom bara. Men det återstår att se, jag kommer hålla tummarna även fast det känns tråkigt. Nu sitter jag och fixar med lite music, ska göra en uppvärmnings skiva till matcherna. Sikken ära! Haha : D
Imorrn är jag ledig, sen har jag en fullspäckad vecka i skolan 8-17 varje dag! Kommer bli segt o fullt ös. Men lika bra de! Fast hade gärna haft Höstlov : ) Näh ska bädda ner mej i soffan o kolla nån film. Hoppas på ett spinning pass på sportlife imorrn på förmiddagen, bara de finns nån plats ledig. På kvällen e de innebandy som vanligt. Hoppas vi kan få nån ordning på laget. Så många som egenltigen inte platsar i ett a-lag men e ju så kort med folk : /
Natt.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback