Onsdag 22 oktober

Kunde inte sova inatt igen. HerreGud va jobbigt det rä när man ligger i sängen och verkligen kämpar för att somna! Men så somnar man aldrig. Fick ett underbart fint sms av Älsk inatt också! Efter vi pratat så somnade jag till slut. Vaknade till o från hela natten o morgonen, drömde konstiga saker hit o dit.

Har vart ute på en powerwalk runda på dagen idag, har vart feberfri så kände att jag behöbde komma ut! Muskelspänningarna börjar också släppa. Älsk kom efter jobbet, vi kolla youtube och hade hur roligt som helst. Pratade om att jag antagligen ska säjja upp min lägenhet i slutet av månaden. Känns som ett bra beslut, men vi ska prata mer om de i heljen. Känns som det äntligen börjar bli ordning och reda på tillvaron! : ) Det förtjänar jag efter allt jag gått igenom! Nu e han iväg o kollar på innebandy, jag ska nog bara bädda ner mej i soffan om en stund och sätta på en film.
Har bokat klipptid på fredag också. Ska bli spännande. Inte riktigt helt hundra på vad jag ska göra men jag känner för en förändring. Inte klippa mej så som jag alltid brukar! Lika bra att förnya sej lite när man väl lägger pengar på de! På Fredagkväll kommer några tjejer hem, ska dricka lite och spela spel. Ska bli så roligt, ser verkligen fram emot de! Kommer bli en kalastrevlig kväll. På lördag blir de mysmiddag och film med Älsk. <3
Jag är på väg att bli hel igen!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback