Måndag 20 Oktober

Självklart har jag gått o blivit sjuk, nu när jag har som minst tid att vara sjuk dessutom. Kommer alltid så jäkla lägligt! Phu. Tycker dessutom att jag varit sjuk tillräckligt den senaste tiden. Har feber och musklerna i hals/nacke är helt svullna. Precis så här de började när jag dragit på mej den elakartade bakterien för ett tag sen. Hoppas verligen inte de blir så illa igen!
Glad är jag iaf över att jag pluggade som en gnu förra veckan så tentan blev klar, nu har jag bara en uppgift som ska vara inlämnad o klar tills på fredag. Så de känns iaf bra.
Så idag har jag bara legat hemma i soffan och kollat på Desperate housewives hela dagen. Åkte iväg på kvällen o kollade på träningen, kände att jag behövde komma ut lite. Kenth är för rolig! : D Haha! Han förgyller träningarna helt klart! Imorrn ska mami vara snäll o köra mej till Thn för att hämta lite böcker så jag kan plugga lite på eftermiddagen. Skönt att slippa åka buss när man inte e kry. På kvällen blir de film och mys med Älsk. Pratade just med honom, kollade lite lägenheter och pratade om vad vi kunde tänka oss. Känns bra och tryggt nu.

Min kära mormor tänker jag på hela tiden, önskar jag kunde ge henne lite av min kraft. Hon är den finaste pärlan jag har. Mormor och morfar har alltid utgett en trygg bas för oss, utan dom vet jag inte vad de skulle blivit av mej. Uppväxten va guld värd hos dom, Halla var helt klart den bästa platsen att vara på! Underbart vackra minnen som jag alltid kommer bära med mej. <3
Jag och syster ska planera en dag vi ska åka till mormor med thai mat och spela spel. Det tror jag skulle värma. Nu ska jag bädda ner mej och knappra lite tabletter och hoppas på att jag mår bättre im. IMorrn kommer syster hem också.En hel vecka utan kära syster. Saknat henne! God natt



Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback