Lördag 25 Oktober

Har haft en galet bra helj! Helt underbart bra har den varit. I fredags började jag dagen med ett besök på Evas klipp o fick mej en helt ny frisyr. På kvällen kom några innebandy tjejer hem. Vi tog oss några glas, spelade Ölspelet några omgångar för mycke! Älsk kom och joinade oss på kvällen och stannade över natten! Mysigt värre. Somnade som stockar och njöt av varandras värme och närhet.

Idag började jag dagen med att få städa, va inte allt för mycke burkar o spill så de gick snabbt. Sen mötte jag upp Marie och vi gick in o kolla på Vänersborgs herrar när de spelade mot Pixbo. Bra och spännande match, som tyvärr blåstes sönder av dommarna. Kvällen har jag tillbringat med den underbaraste Älsk. Lagade tacos och myste i soffan i flera timmar. Helt underbart, jag rä så lycklig tillsammans med honom. <3

Nu ska jag försöka bädda ner mej i soffan o sova. Har samling kl 9 imorrn, matchstart kl 11. Ork med så tidig match, men men! Efter våran match spelar herrarna så de blir till att stanna kvar o hejja på dom också. Kul med en heldag med innebandy.

  

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback