Fredag 17 oktober

Hade möte igår i skolan angående våran basgrupp. Har ju fått in en ny tjej och hon är lite speciell om man säjjer så. Mötet gick inte alls bra, hon lipade o fick lärarna på sin sida. Snälla någon vi läser på högskolan, det är inte lågskolan längre. Förstår mej inte på vad vissa gör där om jag ska vara ärlig!
På kvällen blev de en riktigt lång o skön promenad med Frida o Em, va ute över 1.5 timma och gick. De sista så va mitt blosocker inget o leka med men jag klarade av att ta mej hem! : ) Uscha riktigt otäckt när de blir så. Lagade mej lite mat och chillade vid Tvn framför en film. Kollade på Death race, va helt okey. Har en hel del nytt så de e gött skönt att ha nått o chilla framför på kvällarna!

Idag har vi inget träff i skolan utan ska plugga klart min Kvalitativa tenta hemma är de tänkt. Vore riktigt skönt att få den klar o iväg skickad. Sen måste jag ta tag i att städa lite här hemma. Har skjutit de framför mej fööör många dagar. Ska ta en långpromenad med Em i eftermiddag o ikväll blir de chill med Älsk. Ska nog bara ta de lugnt o kika lite film och njuta av varandras sällskap! : )

Näh måste ge mej ut o köpa snus innan jag kan sätta mej med tentan! Uscha måste bli av med den lasten egentligen! Men hur fan ska jag lyckas?!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback