9 Oktober

Haft en helledig dag idag! Började med en sovmorgon fram till drygt 10 tiden, underbart. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket vettigt. Kvällens träning blev inställt så beslöt mej för att ta en powerwalk/löprunda på egen hand! Skönt som attan. Har handlat lite på dagen också, och precis nu efter duschen märkte jag att min deodorant jag köpte saknar "kula" så jag kan faen inte använda den. Ska faktiskt gå tillbax till Meny sen o få mej en ny. Ork.

Älsk är iväg i Karlstad nu ikväll, ska kolla på hockey med jobbet. lagom avis! Men jag får hålla koll via nätet. Ikväll kommer Frida, ska ha lite mys. Kika film och kanske laga nått gottans. Im är det dax för skola igen. Ska arbeta med hemtentan, så ska sitta med Sofia o Navruz i Thn. Alltid bra att ha någon att bolla ideer med. Denna tentan är sjukt svår dessutom, har fortfarande inte fattat vad vi ska göra i princip!  Hoppas vi löser det im.
Nu ska jag ta o plocka lite här hemma o springa ner o boka tvättstugan!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amli

När ska vi åka dit o kolla hockey då? De lär vi ju göra :D

Postat av: Therese

De får vi fan göra snart! Vore as skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback