8 Oktober

Just hemkommen från skolan. Har pluggat som åsnor i våran basgrupp de senaste dagarna. och visst ger de resultat. Blev klara med våra två uppgifter idag, över 9 dagar för tidigt : ) Det kan man kalla flitigt. Så nu kan jag fokusera enbart på min hemtenta! Känns otroligt bra att ha gott om tid till den för den är såå krånglig. Fick papper och en bok av syster idag så jag hoppas de ska underlätta arbetet lite. Är LEDIG im. Ska bli otroligt skönt att ta mej en sovmorgon och sen en långpromenad. Ska plugga lite lätt på dagen med tentan. På kvällen är det dax för mys med Frida o Em. Ska laga oss lite mat och kolla på film. <3

I måndags hade jag enskillt samtal med Helena (tränaren). Hon ville prata med de som är flitigast på träningarna. Vi hade ett långt prat och det kändes så otroligt bra. Hon sa saker som jag inte ens tänkt på : ) Och jag fick föra fram vad jag tyckte, så de va skit bra. Ikväll är det ingen träning, ska in o kolla på Vbgs damer när dom spelar match. De spelar samma spelsystem som oss så vi kan ju hoppas att de ger något att kolla. Många i laget som inte förstår systemet o deras roll. Hade hellre kollat på Herrarnas match i Thn men men.

Näh nu ska jag ta och fixa mej lite middag och sen chilla i soffan. Det är jag värd tycker jag : D

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback