28 Oktober, Underbart mysig kväll!

Haft underbaraste Älsk här hela kvällen. Lagade god middag och myste i soffan. Hann med massa viktiga konversationer. : ) Han gör mej helt tokigt lycklig, saknar honom redan o han gick utanför dörren för några minuter sen! Haha. Helt galet. Men så underbart! Så skönt att höra honom säjja allting också. Att vi tänker så lika och känner så otroligt mycket. Han är min prins. <3

Va på spinning med syster idag också, va skönt som attan. Men nästa måndag kommer vi ta Box passet direkt efter också. Lika bra. : D Imorrn ska jag va duktig o ta mej till skolan. Tappat suget helt de senaste dagarna. Men måste komma upp ur svackan på något vänster. Idag va de första dagen jag sket i att gå dit, orkade verkligen inte. Och fick dessutom höra av Patrik att de va den tråkigaste dagen hittils! Så tur att jag stanna hemma. Men imorrn har vi seminarium så jag måste. Nu ska jag bädda ner mej och kolla på Der Untergang, inte sett den än! Ska bli intressant. Jag e fasen hög på kärleken just nu! De kan jag leva med : ) Wohoo!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback