15 Oktober

Har suttit hela dagen i biblioteket på högskolan med min Kvalitativa hemtenta. Och har nästan blivit helt klar. Har några få begrepp kvar som ska förklaras och det ska jag fixa im sen kan jag skicka in den. Och hör o häpna den ska inte vara inne förrän den 27.e! Snacka om att ha pluggat som en Gnu o vara ute  god tid. Känns riktigt bra. Nöjd med mej själv efter denna dagen!
Nu ikväll har jag vart o lirat innebandy. Va en riktigt rolig träning idag, va få men Kenth la upp de jätte bra och vi skrattade o hade skoj tillsammans allihopa. Det behövs efter all dålig stämning som vart!  Så de kändes jätte bra.

imorrn har jag sovmorgon. Börjar inte förrän kl 13 så de ska bli skönt. Ska ha möte med lärarna om våran basgrupp. Har ju inte funkat så bra de senaste. Får se vad dom säjjer, vi ska iaf stå på oss jag sofia o Navruz.
Näh ska lägga mej i soffan o kika nån film nu och ta mej en kopp te!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback