14 oktober

Haft de hur bra som helst den senaste tiden. Därför bloggen inte blivit uppdaterad! : ) I torsdags va jag med Frida o Em hela kvällen, kikade på Tv o chillade. Sen kom Älsk efter hockeymatchen han va på i Karlstad. Hur mysigt som helst. Haft honom sovandes hos mej fram till måndag! Hur underbart som helst! Kan inte förstå att man vänjer sej så snabbt vid att sova tillsammans. Nu känns sängen helt plötsligt jätte stor och jag känner mej helt ensam o fryser.
Har just haft myskvällsmat tillsammans med honom, kollade även på nya Hulken filmen. Den var inget å ha så vi båda låg o halvsov i soffan. Men de va mysigt iaf, det är huvudsaken!

Imorrn blir de till att åka till skolan och ta tag i tentan som ska göras! Böcker som måste hämtas också. på kvällen blir de träning. Har lyckas göra nått med svanskotan, kan inte sitta riktigt. Gör skit ont!! Hoppas de går över för de e fan inte skönt. Nu ska jag bädda ner mej i min stora 90 säng helt ensam! : /

3 år sedan morfar somnade idag. Vart en sorglig dag. Minnena är så starka! Jag älskar dej min fina morfar! <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback