Torsdag morgon.

07:20 knacka de på dörren, då va de dax att passa Selma sötnosen. Så nu sitter vi nerbäddade under en filt och tittar på film. Just blivit klara med bernard o Bianca och nu är de Nemo : )
Skiiit trött va jag när jag vakna, men ska ta o sova nån timma när Erika hämtat henne efter 10 tänkte jag. Sen måste jag finslipa på tentan så jag får skickat in den innan kl 16 då den ska va inne som senast!

Gick inte bra alls på träningen igår, skit ont i låret känns inte alls roligt! Men gjorde de mesta ändå! Fast självklart gick de inte att ta i 100 %. Segt för jag har så jäkla svårt att ta de lugnt när jag väl e på träningen. Ska gå iväg o kolla lårskydd senare också, måste ha ett innan lördag då de e match igen. När jag kom hem från träningen fick jag en glad överraskning, Älsk låg i soffan! : ) Så vi hade mys och kollade på Beck. Kollade även runt på lite tapeter på nätet till nya lyan! : ) fasen kan nästan inte tro att det är sant! Inte långt kvar alls tills jag flyttar in till honom o nu vet vi även att senast 1 februari har vi våran nya gemensamma lägenhet! : D

Näh nu ska jag kolla på Hitta Nemo med Selma Haha. Hon sitter så snällt här i soffan o är helt inne i filmen! Sötaste då!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback