Torsdag 13 November

Jag och älsk va på visning på en lägenhet igår. Vill verkligen ha den båda två, så nu hoppas vi verkligen att vi får den också. På kvällen va de träning i Nya skolan. Blev ett fys pass och lite annat smått o gott. helt tokigt vilken träningsvärk jag hade i mina ben, kändes verkligen när man gjorde alla olika styrkeövningar! : ) Men roligt hade vi, fick skratta av oss så de va riktigt bra!
Efter träningen kom Älsk o vi åt kvällsmat och kollade på massa gamla Idol auditions!  I kväll ska hela laget till Trollhättan o kolla på Pixbo-Falun när de spelar. Ska stå i inträdet innan matchen också. Kul o träffas i laget utanför planen!

Till heljen har jag inga större planer faktiskt. På lördag e de hemma match mot serieledarna o på kvällen kanske de blir filmmys med Frida o Em. Men får se vad som dyker upp! Tjo på er.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback