Tisdag 18 November

Just haft en hur mysig kväll som helst med Älsk. Tittat på film o ätit grönsaker med dipp! Jag njuter varje sekund av hans närhet! Helt galet hur han får mej att känna, men ack så underbart! : ) Saknar honom redan. Men nu är det inte långt kvar tills jag flyttar in till honom, åh va vi längtar! Hoppas bara tiden går snabbt. Mami har lämnat lite flyttlådor så jag kan börja packa sånt som inte används. Lika bra att börja i tid.

Träningen igår gick inte allt för bra, kände av min sträckning som tusan, gjorde skit ont så kunde inte gå för fullt. Trist men lika bra att hålla igen lite så den inte blir värre. Tror jag skulle prova ett lårskydd imorrn på träningen, får se hur de känns. Imorrn måste jag även ta tag i min tenta som ska vara klar på torsdag kl 16. Inte alls sugen men måste. Har legat på latsidan de senaste dagarna. På torsdag morgon kommer Selma, redan 07:15! Ska nog mysa i soffan o se på film innan vi ger oss ut o busar. : )

Näh nu ska jag bädda ner mej o kolla på Schindlers list, inte sett den ännu. Rain Man såg jag härom natten, helt klart sevärd!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback