Sista skoldagen för denna veckan!

Är så otroligt trött, kan inte beskrivas måste upplevas! Haha. Helt galet. Haft en tuff vecka med mycket långa föreläsningar, vissa mer intressanta än andra. Idag va vi så trötta på eftermiddagen, halvsov på bänkarna så han lät oss gå hem halv fyra! : )
Ska bli så underbart att vara ledig imorrn, sova ut på morgonen! Guld värt. På eftermiddagen är det ett spinningpass som gäller och på kvällen kommer Marie o Frida hit! Ska nog spela lite spel och kika på Idol, på natten får jag sällskap som vanligt! : D Mys <3

Igår tog jag mej i kragen och började packa ner min söta lägenhet i lådor. Blev chockad över mej själv att jag orkade ta i tu med de efter den dagen i skolan! Men fick packat ner de mesta i bokhyllan o i klädkammaren. Nu måste jag få hem lite fler lådor bara så jag kan fortsätta. På kvällen blev jag bjuden på mysmiddag hos Älsk. Han va duktig o lagade lax, jätte gott.
På söndag ska jag och Älsk göra adventsmys i lägenheten! Sätta upp stjärnor o pyssla, så det blir mitt stuk där borta den tiden jag ska bo där innan vi får våran nya lägenhet! Ska göra riktigt julmysigt.

Nu ska jag strax ner o hänga upp alla sängkläder o handdukar som e tvättade, sen bär de av till Uddevalla med Älsk o Sandra för att kolla Innebandy. Chill.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback