ShoppingDag!

Hoppade över skolan idag och tog en trevlig shoppingdag med syster istället! Gjorde Oden, Överby och stan här i Vänersborg. Fick äntligen köpt mej ett par stövlar, kontot sa nej men jag va tvungen, även lite annat smått o gott blev inhandlat! Va verkligen i behov av ett par stövlar eftersom jag jämt har kjol o de börjar bli kallt med sneakers nu! : )

Ska strax göra Hawaii gratäng o ris, älsk kommer hit så ska vi käka och kolla på film. Måste snart börja packa också, lite smått stressad börjar jag bli. Men de löser sej väl som allt annat, e ju inte allt för mycke rensade ganska bra när jag väl flyttade in här! Ska ringa Tony också så vi får våra flygbiljetter osv till resan, de börjar närma sej! Näh har inget vettigt att skriva så ska dra mej till köket! : D

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback