Måndag 24 november

Har precis kommit hem från en kväll hemma hos Älsk. Va hur mysigt som helst o gosade massor med mina små bebisar! Så söta dom små liven!
Spelade Guitar hero mot varandra och självklart vann jag 3 av 4 låtar! : ) Jaa jag kan allt lira jag!

Haft skola idag, va nog den tråkigaste dagen jag varit med om i hela mitt liv. Pallade inte att va där längre än till lunch, då drog vi hem! Chillade i soffan ett tag innan jag fick ta mej i kragen o dammsuga efter lördagens festligheter! Låg ju fasen ostbågar o salta pinnar utspridda på golvet! Haha. Men nu e de gjort.
Har skola resten av veckan också, bara ledig på fredag. Phu vet inte hur jag ska orka.

Lördagens kalasande var verkligen innehållsrikt om man säjjer så. Mycket som hände och mycke som blev avslöjat! Och i det stora hela så gav det ett jäkligt bra resultat! : D Näh nu är de dax att borsta tänderna o bädda ner sej, ska ställa klockan o se hur trött jag e imorrn när den ringer! Haha. Puss natt.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback