Good times <3

Jaa då av de äntligen klart, jag blir sambo igen lagom till Jul : ) Känns så otroligt bra, kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är. Linda fick min lägenhet så kommer bli en del chill här i framtiden också!

Heljen har varit helt fantastisk. I fredags passade jag på att vara lite social på Onsjö. Lördag så va de borta match och vi förlorade i vanlig ordning. Tråkigt som satan att vi e ett såkort lag så vi inte kan bänka de som inte platsar. Har en hel del spelare som inte borde vara med o träna i ett a-lag. Men men. på kvällen bjöd älsk mej på romantisk middag på Phasa i Trollhättan. va hur mysigt som helst. Sen blev de bara film och sova. Igår va vi på innebandy match på dagen och sen käkade vi och kollade på Sanningens ögonblick. Stensomnade i soffan när klockan tickade mot 23 tiden! : )

Idag har jag passat Selma godingen på förmiddagen och sen tog jag tag i plugget och blev klar med en uppgift! Så nu är det en tenta i Psykisk ohälsa som ska göras inom 10 dagar. Denna ständiga stress. Men nu känns de ändå helt okey. Händer så sjukt mycket bra saker nu känner jag : ) Helt sinnes! Nu ska jag dona lite innan de e dax för träning.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback