5 November

Blev Halloween fest hos Sandra i lördags. Glad att jag gick dit, för de blev verkligen en kanonkväll. Förfesten va kalasbra med massa utklädda historier, jag va tråkig som vanligt o klädde inte ut mej. Sen gick vi till Tg där de va hur mycke folk som helst. Mängder man kände. Älsk kom o mötte upp oss också, va riktigt roligt. Sen gick vi hem o lagade nattamat och kollade på film. Klarade av att hålla oss vakna max en kvart! : )

Va lagom bakfulla och goa när vi vaknade, förflyttade oss till soffan och gick bara upp för att fixa mat. på kvällen va Älsk duktig o tränade ett pass så jag passade på att ta en promenad med Frida hjärtat. Sen kom Älsk igen o vi la oss på våra platser i soffan o fortsatte där vi slutade Haha. Blev massa film o mys. Helt underbart!

Har sagt upp min lägenhet nu! : ) Hade en som va här o kollade på den tidigare idag. Hoppas hon inte vill ha den. Linda i laget vill jätte gärna ha den så jag hoppas hon får den. Hon kan flytta in redan 1 januari så de vore toppen! Allting känns så otroligt bra nu, ordning o reda på saker o ting! Det är på tiden.

Idag har de vart fika med pernilla uppe på Katrinedal. Mysigt. Jag o selma spelade spel : ) Sötnos. Sen har jag suttit med min Kvantitativa tenta i ett par timmar. Kom en bra bit på vägen så känns bra! Men den e så jäkla tråkig! Vill bara bli av med den. Näh nu ska jag dona lite här hemma innan jag ska bege mej till träningen!

     

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback