17 November

Då va ännu en hlej förbi, och en lyckad sådan också Igen! Haha. Det är verkligen bra tider nu! I fredags passade jag och Em på att chilla tillsammans. Kollade på Idol och youtuba långt in på natten. Hittade massa bra music och bra klipp! på natten kom Älsk o gjorde mej sällskap.
Igår spelade vi match, känns inte alls pepp just nu. Lyckades sträcka mej ganska rejält i mitt lår också. Känns inte bra alls. Blev en impulskväll hso Marcus på kvällen. Ja Michel och Pulo åkte dit. Spelade massa Tv spel och drack. Hamnade på Tg senare där Frida joinade oss också! Lyckad kväll.Älsk va ute i Trollhättan men kom på natten så de va mys.
Idag har ja bara slappat. Nu ikväll åt vi mysmiddag och kollade på film. Båda va trötta o sega. Ska på visning på ännu en lägenhet imorrn. En likadan som vi va på i onsdags. Fick inte den pga att dom ville ha inflytt omgående. Så vi hoppas på denna som vi ska kolla på imorrn. Låter lovande iaf. på förmiddagen ska jag o syster ta en promenad sen får jag plugga lite så jag blir klar.
På kvällen e de tänkt att jag ska träna, får se hur de går med mitt lår bara. Tröttsamt. Näh ska bädda ner mej i soffan nu och kolla på Rain Man. Natt

   

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback