1 November

Då var en veckas skolarbete klart med massa föreläsningar och seminarium. Har faktiskt haft riktigt skoj, Ja o Patrik roar oss bäst vi kan! Haha. Fårr 2 tentor som ska göras inom kort och 2 uppgifter. Ska försöka sätta mej o plugga med den första uppgiften ett tag idag så man e igång.
Igår va jag på ett spinning pass direkt efter skolan, sen hade jag o Em lite Idol chill. Skönt att bara ta de lugnt vissa heljen. På natten fick jag finbesök <3

Idag vet jag inte hur det blir, e bjuden på en Halloween fest men vet inte om jag e så sugen på de faktiskt. Men samtidigt kan de nog bli riktigt skoj. Har ju vin hemma så behöver ju inte bli en dyr kväll. E väl planerat att de blir TG efter förfesten. Jag får ta mej en funderare. Älsk ska ändå ha pokerkväll med jobbet så han kommer på natten. Så kan ju egentligen festa loss jag med. Aja de löser sig.
Hade tänkt träna idag men självklart är alla pass inställda på Sportlife, e ju röd dag eller nått. Irriterande när vi väl har en spelledig helj. Näh ska kolla klart en film jag började med igår sen blir de till att plugga lite.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback