Måndag 5 Maj.

Började dagen med att cykla upp till skidstugan och springa en runda. Va riktigt skönt men otroligt varmt. Trodde jag skulle flyta bort i slutet, men tur att man har nerförsbacke hela vägen hem sen! : D Annars hade de vart liite jobbigare! Efter träningspasset kom Em och Frida hit. Vi tog oss en långpromenad sen köpte vi med oss lite mat och satte oss nere vid vattnet och åt och pratade av oss! Em åkte hem och jag och Frida hade mys hemma hos mej! Kollade på film och sen på Outsiders. Känns äntligen som gamla tider igen när Frida är hemma. Hon har alltid varit en som man kan ventilera sej med och hon kan alltid få mej att skratta. Med henne har jag aldrig tråkigt eller längtar bort! Hon är helt klart Guld värd.

Jag har tänkt en hel del idag sen vi pratade och kommit fram till en del saker iaf. Jag måste hålla mej fast vid detta nu också och så måste det vara. För jag skrev allt jag menade och nu är det verkligen på tiden. Kärlek ska inte behöva vara så kompliserad, jobbig och smärtsam. När två människor vet att dom älskar varandra och vill leva tillsammans varför ska det finnas en stor bromskloss som sätter stopp? Det är bara att ta bort bromsen och leva det livet man vill. För det finns ingen mening med att slösa bort sina dagar på något som man verkligen inte vill. Man vet aldrig hur många dagar man har kvar. Varje dag är värdefull. Jag vet vad jag vill med mitt liv och jag vet att jag kommer kämpa till 110% för att få allting att fungera. Nu är det dax att vi kan börja bygga på någonting bra, jag ser ljust på framtiden. Och jag vet att vi båda vill så oerhört mycket. Nu är det dax för vår tid.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback