Back in the game.

Nu är jag tillbaka med en ny blogg. Kunde inte ha kvar min sesam84 blogg pga lite olika omständigheter! Men nu är jag tillbaka som sagt med en ny blogg med massa intressant om mej och mitt liv : D Haha.

Vad har hänt sen jag senast bloggade då? Joo en hel del. Bor själv i min mysiga etta mitt i centrum. Pluggar på Högskolan Väst och umgås med mina underbara nära och kära. Träningen har kommit tillbaka till mitt liv och betyder oerhört mycket. Det är under tiden jag tränar som jag klarar av att tänka på annat helt och hållet. och självklart är det ett pluss att jag tappat så många kilon som jag gjort också : D  Mitt liv va ett enda stort kaos område för ett par månader sen men nu har saker och ting börjat ordna upp sej på riktigt för mej. Och jag tror och känner på mej att framtiden kommer bli riktigt ljus tillsammans med en som jag håller så otroligt kär. : D Min drömprins!

Jag har växt något enormt som människa under de senaste månaderna. Från dag ett då jag va ett totalt vrak så har jag myntat meningen "man är alltid starkare än man tror". Och det stämmer verkligen. Jag trodde inte jag skulle klara av en dag men man klarar sej alltid på ett eller annat sätt. Och här sitter jag nu och har min egna lägenhet och klarar mej utmärkt på egen hand. Jag hade inte klarat det utan min familj och mina underbara vänner som som har funnits där från första stund. Tack till alla. Ni vet vilka ni är! Men självklart har jag alltid haft en tomhetskänsla efter honom, tänkt varje dag på att det en dag ska bli vi igen! Alla vet att vi hör ihop. Så nu känns det som sagt som mitt liv ordnar upp sej på ett mycket bra sätt. Bara att vänta ett litet tag till så kommer allt vara kalas bra sen!
  Känns så otroligt underbart att höra allting du säjjer. Hur du tänkt och tyckt under den tiden vi varit ifrån varandra. Att du kommit på så mycket positiva saker. Jag uppskattar vartenda ord du säjjer. Jag har väntat så långe på att få höra dom här sakerna, ett tag trodde jag att jag aldrig mer skulle ha någon kontakt med dej. Men vi överlever inte utan varandra, det vet vi nu! <3

 Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback