9 Maj

Har haft en riktigt usel natt. Inte sovit många timmar alls, legat och tänkt och sen va de för varmt ena stunden och när jag tog bort täcket blev de för kallt! Ork med sånt. Så nu har jag vart vaken ett par timmar redan.

I Onsdags va jag iväg och tränade med Elfhögs damer i Trollhättan. Hade utomhusträning uppe på skidstugan. Va riktigt tufft, men kommer vara ganska hård nu dom första veckorna. Lika bra de så man kommer igång. Kändes riktigt bra och det är ju kalas att det är Kenth som ska vara tränare också : D Han gillar jag.
Fick träffa min kärlek igår en stund på eftermiddagen. Allting brast, men det var kanske lika bra att få ut allting. Kändes bra att du förstog allting, hur jag känner och mår. Att det tär så fruktansvärt på mej att gå runt i denna väntan. Kändes bra att jag såg dina tårar när jag bröt ihop. Nu vet jag att du är lika säker som mej på oss och våran kärlek. Känns så otroligt bra, nu är det bara att hoppas att bromsklossen försvinner snarast. Men det måste den, jag vet att du kämpar men nu får du bli hårdare. Vi längtar så oerhört mycket efter varandra hela tiden. Det är dax att vi slutar sakna varandra nu och börjar bygga på våran framtid. Vi är kärlek.
Igår eftermiddag och kväll hängde jag med Frida och Em. Vi satt vid vårat ställe vid vattnet och glassade i solen. Sen blev de Tv och sällskapsspel hos mej. Hade kalas trevligt, de behövde jag! Försökte planera heljen lite bättre också men de gick lite så där. Haha! Ska försöka spela Kubb någon av dagarna men inte spikat något. Nu ska jag göra mej iordning för jag och Frida ska upp till Ursand och glassa i solen!  Sen ikväll får vi se vad vi hittar på, men någonting blir de iaf. Jag saknar dej min kärlek så det gör ont inom mej. Du är den finaste jag vet <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback