7 Maj

Hade en riktigt bra kväll igår med Frida hjärtat. Vi va ute och gick långpromenad och sen satte vi oss på torget och observerade Mr Bäckan. Haha! Helt otroligt hur en människa kan bli så helt utom kontroll. Han har nog inte så bra koll på någonting skulle jag tro. Sen blev de Hemmafruarna mys och då dök Chrillie upp också. Sen gick jag och Frida ut på en nattpromenad och självklart kom Bäckan och skrämde livet ur oss så vi va tvugna att springa över bilvägen! : D Men lite action dör man inte av!

Har vart i skolan nu på förmiddagen sen åkte jag med Frida till Överby. Hittade en riktigt fin tröjja som jag blev kär i! Köpte den så nu e jag fattigare än en kyrkråtta! Men pengar e inte allt säjjs det ju! Ikväll ska jag åka iväg till Trollhättan och träna försäsong med Elfhög laget. Ska bli både roligt och intressant och se om det är något för mej. Jag saknar innebandyn riktigt mycket så hoppas det känns bra. Kenth är tränare så det borde inte bli annat än bra! Trivdes
 som fisken när han tränade oss damer här i Vbg. När jag kommer hem så sitter Frida här i soffan och väntar på mej! Ska kika frusna män söker kärlek och Top model. Kan inte berätta det många gånger nog hur mycket Frida betyder. Jag är verkligen lyckligt lottad.
Pratade med min kärlek för en liten stund sen. Känns så bra men det rä en liten bit kvar. Det känns mindre roligt! Är ändå redan Maj och det borde verkligen inte vara en väntan fortfarande. Men nu är det närmare än någonsin. Det är så underbart att höra allt fint du säjjer, och vi båda vet hur underbart allt kommer bli. Men jag trodde verkligen inte att det skulle finnas en så tragisk och patetisk människa i världen som henne. Det är bortom min förståelse. Att inte ha någon självrespekt alls det är helt galet. Jag är glad att jag är den jag är och att jag aldrig mer i hela mitt liv kommer ha något med dej att göra igen. Det var mitt livs misstag att ta dej så nära in på livet. Det är en läxa jag verkligen lärt mej mycket av. Jag är starkare än dej på alla plan, det vet jag med all säkerhet. Det vet du också!

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma och ta fram träningskläder så det är klart och göra mej redo för min första fys träning utomhus för denna säsongen! : D

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback