31 Maj

Fortfarande sjuk. Vet fasen inte hur länge de kommer hålla i sej men de lutar åt att de kan bli en kur till. Men jag hoppas inte de. Vill bara träna för tillfället. Phu.
Igår va de hur mysigt som helst, älsk va här och de va helt underbart. På kvällen va de käk och film med Frida och Em. Sen åkte Em hem och jag och Frida bäddade ner oss för ännu en film! Och de va en hur lyckad och mysig kväll som helst! Kunde inte haft en mycket bättre fredag än den som blev! Fick lite av allt som står mej närmast!
Har vart på Onsjö och grillat idag, sen va jag med Frida och Michel nu på kvällen. Hade kalas trevligt : D Men innerst inne väntade jag på något helst annat. Men dom räddade mej ganska rejält : D Tack.

Känner att man glider ifrån vissa personer mer och mer. Men vet vad de beror på, och de e nog lika bra om jag ska vara ärlig. Jag har mina värderaingar om hur man ska vara som person och det går inte riktigt ihop med hur de är osv. Men inget jag lägger så mycket energi på. Det är som det är. Nu ska jag lägga mej och kika på film och hoppas på att må bättre im. Orkar inte av sjuk i denna värmen! Phu.
Du är finast min kärlek <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback