29 Maj

Änltigen har penicillinet börjat göra sej hört! Öroninflammationen är i princip borta känner bara av lite i vänstra örat. Halsen e också på väg att repa sej men lär väl ta ett par dagar till. Kan iaf äta och svälja utan större problem idag!  Har sovit hela natten inatt också Va hur skönt som helst. Dessutom så fick jag ju ett underbart slut på min kväll igår så de gjorde nog sitt också : D
I morse kom Mami och Lars-johan på snabb besök. Dom hade köpt nya träningskläder till mej. Skit fina och passade kalas. Dom e allt bra att ha föräldrarna! <3 Vet inte vad jag skulle göra utan dom två.
Nu när jag fått nya frächa träningskläder e jag ännu mer sugen på att dra mej upp till SkidStugan och springa, men de får vänta nån dag till antar jag. Fasen helt galet hur beroende man blir av sin träning när man väl går in för den. Kan inte fatta hur jag kunde vara så slapp för bara ett år sedan. Phu! Och att träningen gör sånt resultat gör de ju bara ännu roligare! : )
Har inte mycke kläder kvar i garderoben som passar! Känns hur bra som helst. Nu ska jag ta tag i att laga nån mat, borde städa lite också men får känna lite på de. Haha. Ikväll hoppas jag att Älsk kommer. <3 Imorrn är det mys med Frida som gäller för hela slanten! : ) Inte helt fel de heller! Haha

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback