28 Maj

Jag fattar inte hur jag lyckas men på ett eller annat sätt gör jag de tydligen. Inte ofta man åker på halsfluss, öroninflammation och feber på samma gång. Men som jagsa klart Therese lyckas!  Har iaf vart och fått penicillin och är inne på min andra dag! Så nu äntligen börjar jag känna att det lättar. Men ont som tusan har jag i halsen, va ju ingen vanlig halsfluss utan självklart en kraftig! Phu. läkaren ville inte att jag skulle träna på ca 10 dagar. Ork med det. Men antagligen kommer jag inte kunna hålla mej så länge. Vi får se hur det går : ) Känner ju redan nu att min kropp inte pallar att vara utan träning! Haha.
Har haft en hur mysig kväll som helst. älsk va här och myste till en film! Va underbart, kan inte beskrivas med ord. Men det är helt klart kärlek på den högsta nivån! : D TokKära e vad vi är! <3 Det var såå mysigt! : )
Nu ska jag ta och göra mej iordning för sängen. Hoppas på att få några timmars sömn inatt iaf. Inte vart mycket av den varan de två senaste nätterna. Dax för kudden.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback