25 Maj

Hade en hur trevlig kväll som helst hos Kalin i fredags. Firade att hon fyllt år. Spelade Kubb och va en hel del folk som satt och pratade och hade allmänt trevligt. Va riktigt lyckat. Igår va det kalas hos mormor, va också mysigt men jag va riktigt bakfull så jag kände mej inte allt för social. På kvällen blev det långpromenad med Frida och sen Eurovision song contest finalen. Kan inte säjja att jag tyckte att rätt låt vann, men den va helt okey. Finland va en av mina favoriter faktiskt.
Idag började jag och Frida dagen med att dra på oss träningskläder och gå en promenad på 2½ timma. Va riktigt skönt. Sen åkte jag med syster med familj ut till Onsjö för att fira Mami på MorsDag.

Denna veckan som varit har varit en av mina hemskaste veckor på länge. Jag är helt säker på oss men samtidigt så kom "detta" mitt upp i allt. De hade jag helst sluppit som man säjjer så.. Men det ska lösas, det är jag säker på. Men det är bara så jobbigt just nu. Det värsta är att jag får mina tvivel emellanåt, fast jag egentligen inte behöver ha det. Men ibland räcker inte orden till, så är det bara. Detta tär så fruktansvärt på oss båda två det vet jag. Vi båda längtar så otroligt mycket, vi vill ingenting hellre. Vi är så säkra på oss. Men väntan är galen, men snart så det vet vi båda. Framtiden är våran, och det är viktigast. Våran kärlek är den bästa <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback