21 Maj

Blev klar med Barn och Ungdomspsykologin igår. Så nu har jag mina första 30 högskolepoäng! Slutexaminationen gick kalas. Det firade vi lite smått igår. Frida och Kalin kom hit, vi tog oss ett par glas vin och spelade spel och hade allmänt trevligt. Michel kom förbi en sväng också. E ju inte allt för långt mellan våra lägenheter! : ) E kalasbra att bo så nära varandra, hur skönt som helst.
Vaknade och hade ett lagom trevligt bakrus. Phu. Kändes mindre skoj men det va bara att gilla läget. Har kikat film nu på dagen, va precis på Kvantum med Frida och handlade lite smått. Ska byta om här om ett litet tag. Har våran första inomhusträning ikväll. Ska bli riktigt skoj. Men känns ju inte som man är på topp efter gårdagen men jag hoppas verkligen jag klarar av att göra bra ifrån mej ändå. Hoppas på mycket spel. Ikväll kanske jag får finbesök : ) Hade vart riktigt mysigt, men vi får se beror ju på när jag e hemma osv. Men jag håller tummarna.
Jag älskar dej, du är den finaste <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback